Oferta miesiąca

Julia

Bohaterów Kaszubskich 8 Władysławowo 16615

DODAJ DO ULUBIONYCH aby stworzyć własną listę najlepszych obiektów!
60 zł - 80 zł os.

Artemis

Stoczniowców 36 Władysławowo 14517

DODAJ DO ULUBIONYCH aby stworzyć własną listę najlepszych obiektów!
50 zł - 75 zł os.

Polskie Wędkarstwo Morskie

INFORMATOR MORSKI - wszystko czego szukasz na jednej stronie...
Na skróty: zawody | prognoza pogody | opłaty | ODZIEŻ WŁADEK TEAM

NASZ FACEBOOK

Władek TEAM - klub wędkarski

Władek TEAMSportowy Klub Wędkarstwa Morskiego Władek TEAM tworzą pasjonaci wędkowania w wodach słonych, głównie w polskiej części Bałtyku. Bardzo często spotykamy się na plaży czy kutrze, by wspólnie łowić i aktywnie spędzać wolny czas. Często też organizujemy zawody wędkarskie („Surfcastingowa Rzutówka”, „Rozewska Troć” czy „Ostatki Surfcastingowe”) oraz bierzemy czynny udział w zawodach organizowanych przez PZW i inne kluby wędkarstwa morskiego. Jesteśmy bardzo zgrani – w klubowym towarzystwie zawsze świetnie się bawimy, ale też uczymy się wzajemnie, aby nie stać w miejscu i ciągle się rozwijać.

Najczęściej widujemy się na plaży – to tam możemy pogadać i zrelaksować się po trudach dnia codziennego. Nocne połowy dorszy czy fląder bezpośrednio z wybrzeża mają w sobie coś magicznego. Nie zawsze jednak nasze wędki służą do łowienia ryb.:) W 2016 roku zorganizowaliśmy pierwsze otwarte, oficjalne zawody surfcastingowe w rzutach na odległość, które na dobre zadomowiły się w kalendarzach morskiej braci i niejako otwierają sezon zorganizowanych zmagań nad Bałtyckiem...

W naszym klubie mamy rewelacyjnych węWładek TEAMdkarzy, lubujących się w surfcastingu, połowach z łodzi dryfujących czy spinningu morskim. Częsta integracja na plaży czy kutrze, powiązana z przedmiotowymi dyskusjami, owocują ogólnym polepszeniem zdolności wędkarskich wszystkich naszych zawodników. Władek TEAM stara się podchodzić indywidualnie do każdego klubowicza. Mamy prężnie działające forum (dostęp tylko dla zawodników), gdzie omawiamy każdy, nawet najmniejszy, detal funkcjonowania klubu. Dzięki temu każdy z nas ma realny wpływ na funkcjonowanie klubu, a co za tym idzie – czuje się w nim komfortowo.

SKWM Władek TEAM jest prywatnym klubem, niezależnym od PZW i innych instytucji. Działa na podobnej zasadzie co stowarzyszenia, gdzie władze są wybierane przez klubowiczów na Walnym Zebraniu, które odbywa się na początku roku kalendarzowego. Dzięki przejrzystości wszystkich elementów struktury klubu oraz Rankingowi Władek TEAM (i promocji najlepszych z nas), każdy zawodnik z góry wie, czego się może spodziewać i co może otrzymać od klubu. Działamy również po to, aby jednoczyć ludzi o podobnych zainteresowaniach. Naszym głównym celem jest integrowanie wędkarzy oraz motywowanie ich do rozwoju technik wędkarskich i potencjału wszystkich klubowiczów. W tym celu organizujemy szereg zawodów w ciągu roku, dzięki którym zawodnicy mogą zmierzyć się z różnymi dyscyplinami wędkarstwa morskiego i przekonać się, w czym radzą sobie najlWładek TEAMepiej, a nad czym jeszcze muszą popracować...

Każdy z nas oczywiście ma swoją ulubioną formę wędkarstwa i w niej czuje się najlepiej. Dlatego jakiś czas temu stworzyliśmy trzy sekcje wędkarstwa morskiego. W pierwszym roku działalności postawiliśmy główny nacisk na utworzenie mocnej sekcji surfcastingowej. Cel udało nam się zrealizować bardzo szybko, co równie prędko zaowocowało pierwszymi sukcesami. Pod koniec roku 2016 mogliśmy już pochwalić się wieloma pucharami, w tym pierwszym miejscem drużynowym w Mistrzostwach Polski oraz Klubowej Lidze Surfcastingu. W klasyfikacji indywidualnej nasz zawodnik zajął drugie miejsce w Surfcastingowych Mistrzostwach Polski, a w KLS zdobyliśmy miejsce pierwsze! Jesteśmy otwarci na wszystkich wędkarzy (choć o przyjęciu nowego zawodnika decyduje zarząd w głosowaniu niejawnym) i nikt u nas nie będzie czuł się osamotniony. Większość organizowanych przez nas zawodów wędkarskich ma charakter otwarty. Oznacza to, że każdy może w nich brać udział i każdy może zdobyć trofeum oraz przewidziane nagrody. Nasi zawodnicy chętnie pomagają nowicjuszom udzielając im porad i zdradzając swoje wędkarskie patenty. Mamy też swoją Kadrę Juniorów, która potrafi utrzeć nosa nawet starym wyjadaczom, co miało miejsce na International Grauvell Cup w 2016 roku.

Od trzech lat organizujemy majówkę na zachodniej plaży we Władysławowie, na którą serdecznie zapraszamy mieszkańców miasta i turystów (nie bawimy się tylko we własnym gronie!). W roku 2017 w czasie jej trwaniaWładek TEAM ustanowiliśmy Rekord Polski w nieprzerwanym wędkowaniu plażowym, co trwało 10 dni i 10 nocy. Ośmiogodzinne „dyżury” na naszym stanowisku pełnili wyłącznie nasi klubowicze (taki był wymóg ustanowienia rekordu). Wszystkie ryby, które wtedy złowiliśmy przekazaliśmy do hospicjów w Gdyni i Pucku. W roku 2018 poszliśmy o krok dalej i wyznaczyliśmy sobie jeszcze ambitniejszy cel – wpis do Księgi Rekordów Guinnessa. Na specjalnie wydzielonym kawałku plaży ułożyliśmy linię z ponad tysiąca wędzisk, których łączna długość wyniosła ponad 3,5 km! W projekcie tym wzięło udział około 170 ludzi, w tym większość klubowiczów oraz mieszkańcy Władysławowa i osoby przyjezdne. Rekord Guinnessa jest nasz i już teraz mamy pomysł na przyszły maj! Dziś z  przyjemnością i satysfakcją możemy napisać, iż mimo dość młodego wieku, Władek TEAM jest największym klubem wędkarstwa morskiego w Polsce. Działamy prężnie i cały czas podejmujemy nowe aktywności. Od lata 2016 współpracujemy z jednym ze znanych, ogólnopolskich pism branżowych – „Wędkarskim Światem”, w którym prowadzimy rubrykę „Morskie Opowieści”. W ramach „Dni Morza” poprowadziliśmy cykl prelekcji na temat ryb bałtyckich i wędkarstwa dla uczniów miejscowego gimnazjum. Gwarantujemy, że to nie koniec naszych inicjatyw, bo my się ciągle rozkręcamy i po prostu kochamy nasze hobby…

Wędkarstwo morskie - kilka słów o klubie Władek TEAMKilka słów o klubie Władek TEAM

Wędkarstwo morskie - dołącz do nas - nowy zawodnikDołącz do nas – zapraszamy!

Wędkarstwo morskie - dlaczego WładysławowoWładysławowo jako baza - dlaczego?

Historia klubu Władek TEAMHistoria klubu

Wędkarstwo morskie - osiągnięcia zawodników Władek TEAMOsiągnięcia naszych zawodników

Wędkarstwo morskie - strefa zawodnika co to takiegoStrefa Zawodnika

Wędkarstwo morskie - nasza morska telewizja wędkarskaNasza morska telewizja wędkarska